tisdag 29 september 2009

Min födelsedag =)


Nu har man blivit 19 år =). Dagen började bra med frukost på sängen och dagen fortsatte bra med fint väder, var ute och gick en lång runda sen har jag suttit och läst ute i solen. Städat lite och tagit det lugnt sen på kvällen gjorde mamma och pappa maten blev både förrätt, varmrätt och efterrätt =). Som förrätt blev det en laxtoast, varmrätt blev lövbiff med pommes frites och aromsmör och sallad, till efterrätt lite senare på kvällen blev det som jag ville äppelkaka =). Hade redan fått tårta nu innan i helgen så ville inte ha det igen =) kanske låter dumt med en som inte ville ha mer tårta haha. I present från mamma och pappa fick jag två filmer dem nya Johan Falk filmerna =), en ljushållare till mitt nyrenoverade rum, kläder och bäst av allt en biljett till gruppen Dead by april som spelar på B&B den 31 Oktober så blir utgång då =). Tack så jätte mycket för alla presenter <3. En till födelsedagspresent fick jag av tv4 kan man säga serien house hade premiär idag så det blev att se den =) sen nu ska jag se andra avenyn som går samtidigt som house så spelade in sen ska jag nog se en utav dem filmerna jag fick sen blir det nanna kudden men tack för en underbar födelsedag <3 Nu i veckan händer det mycket imorgon kväll jobb, på fredag till lördag ska jag hem till Sus och ha filmkväll med Emma A eller ämm som vi kallar henne =) känner ett par Emma så det får blir lite smeknamn =) På lördag kväll ska jag hem till Katarina så kommer skriva om allt i slutet av helgen så ni får ha det så underbart tills dess =). Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar