tisdag 1 september 2009

Hej

Nu har jag bestämt att jag ska ha ett studieuppehåll tills jag vet hur det blir med högskolan kommer jag inte in nu söker jag igen till jul. Men att känna varje dag denna magkänslan och må dåligt av att stressa tänker jag inte ha igen haft det en gång och var på väg in i det igen. Det gick för snabbt med mina val och jag knäcker mig igen tar detta beslut för min hälsas skull. Att plugga 4,5 år till är inte för mig utan att satsa på högskola med att förbreda mig såhär behöver jag. Men klart jag saknar alla på folkhögskolan =). Ne nu ska jag inte vara deppig tänkte berätta om helgen som bestod av film och sen kom farmor till oss för att äta surströmming men farmors köttbullar och lite sill blev det för min del :D. Sen på söndagen åkte vi till eurostorp hittade lite skor :D. Sen har jag inte gjort så mycket, idag ska jag städa hemma och sedan ska jag hämta min mobil får se om den kommer funka eller inte. Sen imorgon blir det att åka in till arbetsförmedlingen och skriva in sig. På torsdag blir det sjukgymnast sen fika med Sus och Ämm =). Längesen vi alla tre träffades.På fredag ska jag till min läkare, annars i veckan vet jag inte =).

Ne nu ska jag hänga upp tvätten men ha en underbar dag kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar