torsdag 17 september 2009

Hej

Äntligen är denna omgången över som man ska redovisa, satt i en halvtimme och väntade i telefonen sen när man väl kommer fram ska dem klaga. Alltså vill dem man ska flytta långt ut och jobba där och söka något man inte egentligen kan jobba med för man är inte utbildad till det. De ska klaga på allt man gör och hört många som det hänt för herregud var lite vänligare så vi vill söka jobb. Nej jag tycker dem behandlar en illa men nu är det iaf gjort. Annars idag så har jag städat lite, gått en runda vid havet och gjort min sjukgymnastik så nu har jag lite ont men det får gå. Ikväll ska jag packa för imorgon ska jag åka till moster Joan det blev ju inte av sist men nu ska jag åka och även söka jobb där nere =). Saknar min släkt i Höör så otroligt mycket min moster mina kusiner ja alla där, jag hoppas vi ses snart <3 Älskar er.

Nu fyller man år snart också 19 år kan knappt fatta att jag är det haha känner mig redan gammal =). Igår var jag och hälsade på min gamla skola getingeskolan som jag gick 6-9:an , det var kul att träffa mina förra lärare och även praktiserat där hos samverkangruppen så hälsade på dem också =). Sen var jag hos tandläkaren gick bättre än jag trodde och tack jag slapp sprutor haha. På måndag händer det inte en så rolig grej så är inte den gladaste tjejen just nu men men det kan man inte alltid vara men hoppas pappa slipper opereras igen men blir det så hoppas jag dem gör allt håller tummarna älskar dig och mamma vi ska klara detta <3.

Nej nu ska jag gå och äta sen packa men kommer skriva i slutet av nästa vecka då har jag kommit hem och allt men ha det så underbart nu så hörs vi när jag kommer hem. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar