söndag 27 september 2009

Hej

Nu har jag och mamma precis varit och handlat lite och nu sitter jag vid datorn för en gångs skull sitter jag vid internet. Sitter insnurrad i en filt och värmer mig är lite småt förskyld men det börjar bli bra nu =). Alltså nu är jag riktigt arg på en viss person eller två kan man säga men du ska inte tro att du kan komma tillbaks till mig mer du har det nog så bra med din lilla Bobban och din skola och dina nya vänner där borta men så som du gjort nu kan du glömma allt och ja du ska få dina fjuttiga små pengar.

Men nu ska jag inte prata om det, det gör mig bara förbannad. Men var hos moster Joan förra helgen till onsdag träffade även Lelle min kusin, vi hade det jätte mysigt de dagarna jag var där :D. Blir lite långt om jag ska skriva om allt men vi var i lite affärer, åkte ut till skogen, hade det mysigt hemma hos henne och massor mer. Tack för underbara dagar <3 Såklart sökte jag även lite jobb där dem var jätte trevliga men man får se om det blir något =). Har iallafall hälsat på ett dagis här hemma och det har gått jätte bra så nu har jag ett vikariat sen får man ju se när dem ringer :D.

Nu i helgen har min syster och mina syskonbarn varit här, har saknat er. På lördagen kom farmor också så firade vi min födelsedag lite även fastän den inte är förrän den 29 september på tisdag, men eftersom vi inte träffar syrran och de så ofta så firade vi lite nu. Tack för presenterna som bestod av en bok och pengar från Birthe, Roger, Axel och Edvin och av farmor fick jag pengar. Sen blir det fler på tisdag =). Tack för en underbar helg.
Saknar all min släkt och alla i Höör saknar er så mycket så det gör ont puss på er! <3
Imorgon blir det sjukgymnast och sedan ska jag till Pia syven på sturegymnasiet och prata med henne och söka in till högskolor =). Sen på kvällen ska jag till Katarina så ska vi planera vilka dagar vi ska träna =).

Tycker det är lite för lite kommentarer på min blogg ni får kommentera mer ;). Men nu ska jag gå och äta mat sen bara ta det lugnt ha en underbar kväll kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar