tisdag 15 september 2009

Hej

Kan inte skriva så mycket idag är lite stressad måste sitta och skriva jobbansökningar för ska redovisa i slutet av denna vecka vilka jobb jag sökt och de vill ju man ska söka inte bara ett eller tre jobb utan hur många som helst känns det som och inte bara i sin hemort. Men skriver lite nu, igår var man hos sjukgymnasten det gick bra och fick några till övningar. Imorgon ska man till tandläkaren hihi lite skraj efter att ha sett skräckfilmen the dentist haha nej det ska nog gå bra =). Sen på kvällen blir det att skriva några till jobbansökningar. Snart kommer även en bild som jag lovade på mitt påslakan som jag köpte jätte snyggt tyckte jag iaf =).

Men nu måste jag skriva vidare på mina jobbansökningar men skriver igen på torsdag ha en underbar dag kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar