torsdag 10 september 2009

Hej nu har jag inte hunnit skriva på ett tag men här kommmer en liten uppgradering på det som hänt.

I söndags var jag och mamma lite i olika affärer köpte påslakansett på jysk =). Bild kommer.
I måndags städade jag lite och tog det lugnt =). I tisdags var jag med Emma som jag mött genom folkhögskolan. Vi gick och fikade sen gick vi lite på stan och hade det jätte trevligt var verkligen kul att träffas och är glad att jag lärt känna dig. Tack för en underbar eftermiddag =) <3.
I onsdags träffade jag Sandra, vi pratade ut massor och det kändes skönt efter allt som hänt mellan oss. Tack gumman <3. Vi gick även till arbetsförmedlingen så nu är äntligen min cv fixad=). Efter jag träffat Sandra jobbade jag lite =).
Idag ska jag städa och ta det lugnt, imorgon kommer Susanne och Emma till mig ska bli skönt att vi alla tre kan vara igen <3.

Nu ska jag äta lite frukost men ha en underbar dag kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar