lördag 12 september 2009

Hej nu har Emma åkt för ett tag sedan så nu sitter jag lite här sen ska jag jobba. Susanne och Emma kom till mig vid halv tre. Vi satt och pratade lite sen på kvällen såg vi film och åt tacos och pratade massor =). Susanne åkte hem vid halv elva på kvällen för hon skulle iväg tidigt på morgonen. När jag och Emma kom hem satt vi och kollade tv till ett sen lyssnade vi lite musik och låg och pratade till ungefär fyra på morgonen sen sov vi gott =). Tack för en underbar kväll vi får hitta på något alla tre snart igen <3. Imorgon blir det att söka arbeten och gå ut en lång promenad vid havet =). På måndag blir det sjukgymnast på dagen sen på kvällen ska jag till Katarina och bestämma vilka dagar vi ska träna sen får jag se vad vi ska göra mer vi kommer säkert på något =).

Ne nu måste jag förbreda mig inför jobbet men ha det så bra kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar