måndag 5 oktober 2009

Hej

Sitter vid datorn men ljuset slår emot mig orkar inte ha ljust vid mig nu, jäkla förskyldning som slagit på hoppas den inte blir värre bara. Får ta de lugnt nu så kanske det går över. I fredags var jag hos Sus på filmkväll fick även present ljusstakar tack så mycket =). Vi åt och kollade film, hade jätte roligt =) sen sov jag och Emma där. Sen på lördagen kollade vi lite film och pratade sen åkte jag hem sen stack jag till Katarina där vi satt vid en brasa och bara pratade om allt möjligt =) sen kollade vi en film och åt mat =) tack för en underbar kväll <3

Nu måste jag sova lite känner jag men skriver så fort jag jag orkar sitta vid datorn igen har så ont i hela kroppen och snuvig med huvudvärk m.m. nej nu ska jag inte babbla på om allt det ni får ha det så underbart kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar