fredag 4 september 2009

Godmorgon






Blev inget läkarbesök idag hon var hemma för vård och sjukt barn eller vad det heter hihi. Så det blir att ta det lugnt idag. Var hos sjukgymnasten idag så nu ar jag riktigt ont i min fot och benen men det är det värt, fick lite övningar som jag ska göra två gånger om dagen så ska göra det snart=). Igår gick jag och Emma på stan så mötte vi hennes syster Ida så hon följde med och fikade på regnbågen sen gick vi lite i stan men i många affärer när vi gick ut och även när andra gick ut gick larmet de borde dem kolla upp mer =). men vi hade det roligt :D tack för en underbar kväll<3. Såg att Avril Lavigns parfym kommit till Halmstad får önska mig den till min födelsedag som inte är så långt kvar =). Äntligen har takidas nya skiva kommit ut och hade som tur är en som redan köpt den så fick låtarna =). Vi får ju inte en enda krona från försäkringskassan förrän man varit arbetssökande i tre månader. Hur har dem tänkt sig att man ska klara sig när man gått ut. Men det är bra att man kan få någonting sedan =).

Nu ska jag göra lite sjukgymnastik men ha en underbar dag kommer skriva efter helgen för ska inte vara inne nu i helgen så mycket. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar