fredag 28 augusti 2009

Hej







Hej allihopa :D Det blev inget Skåne i helgen min Moster Joan blev sjuk men ska dit om ett par veckor =). krya på dig nu <3. Läst ut en plats i solen så nu läser jag en bok som heter vattenmelonen av Marian Keyes det är den första i serien om ett par systrar och deras liv =). Läser även den första boken i twilight serien om jag kunde drömma heter den och Stephenie Meyer har skrivit den, ja två böcker samtidigt kan man läsa den ena är ju rolig och den andra spännande :D.
Min migrän ville inte försvinna så var tvungen att ta lite starkare tabletter så nu mår jag bättre sovit rätt mycket också. I helgen händer inte så mycket utom på lördag då kommer farmor till oss och ska äta surströmmong usch säger jag men ska få farmos köttbullar hihi alltså har aldrig smakat några bättre :D inte smakat alla som finns nu men dem som jag har smakat av :P. Sen ikväll har jag och mamma hyrt massor av filmer hyr ju för halva priset på hemmakväll så blir filmkvällar också :D. Sen på måndag ska jag träna. Kommer skriva i nästa vecka ska få testa ett trådlöst nätverk då också sen ska jag inte sitta så mycket i helgen vid datorn har slutat sitta så mycket =). Ne nu ska jag se en film ha en underbar helg kram på er =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar