tisdag 25 augusti 2009

Godnatt


Nu har man precis kommit hem från en promenad med Miha, känner att nu har jag kommit igång med träningen och allt =). Haft migrän nu i helgen och dessa dagarna hoppas verkligen detta ska gå över verkar ärva det från mamma :P. Imorgon börjar man inte förrän halv elva men kommer in vid halv tio så får komma på något att göra men det gör man nog ändå=). Sen ska jag bara ha två lektioner men långa men längtar speciellt efter att läsa psykologi B tycker det verkar spännande A kursen var det iallafall =). Ne nu måste jag nanna kudden är jätte trött och måste få in sovvanorna men tror jag öppnar min bok och läser lite :D. Läser just nu en plats i solen av Liza Marklund den är jätte bra så den rekomenderar jag. Ne nu får jag sluta skriva =)

Godnatt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar