tisdag 25 augusti 2009

Hej




Nu har lektionerna börjat på allvar men det känns faktist bra =). Men det är väldigt segt att gå upp på morgonen men det är sådant jag måste börja vänja mig vid om jag ska ha jobb hihi =). Har ett rätt bra schema lite långa raster och lektioner är det men det är ändå skönt :D. Imorgon blir det träning istället då blir det TK box som jag och Katarina gjort en gång innan det är jätte kul :D. Hinner inte skriva så mycket nu men i helgen ska jag till skåne till Moster Joan, längtar=).
Saknar all min släkt i skåne är så glad att jag fått träffa er igen efter nio år det är för länge men nu ska vi hålla ihop =) älskar och saknar er alla <3.

Hörde på nyheterna att piratebay var nedstängd helt nu. Har helt delade åsikter om det, visst det är bra för då kan inte folket ladda ner men vad händer om dem gör det från en annan sida eller om någon gör en ny. Jag tror att det alltid kommer finnas kvar lite av det eftersom det är så stort. Men nog skrivet om det måste bara säga har ni sett avril lavings parfym, body lotion m.m. Måste bara ha det :D.

Måste bara säga grattis till Linda och Sofie i efterskott. Dem fyllde år samma dag märkte jag :D grattis till er <3

Nu ska jag gå ut lite idag var jag morgonpigg hihi börjar lära mig =) ha en underbar dag kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar