söndag 23 augusti 2009

Hej

Sitter och äter en underbart god äppelkaka =). Idag har jag varit med mamma på eurostorp och lite andra affärer, handlat lite kläder och skor m.m. Sen även lämnat in mobilen på lagningen äntligen. Får se om den kan funka nu =).

I veckan har de hänt mycket började folhögskolan var jätte nervöst men det har lagt sig nu =). På torsdagen var vi på gallberget först på hallandsgården där en guide visade oss runt sen på sagoängen där det blev tipspromenad, skattjakt grillning m.m. =). Efter torsdagens aktiviteter gick jag till stan och skulle träffa Linda, vi satt på bar mezzo och åt, pratade jätte mycket =) sen gick vi en runda. Det var underbart att träffa dig saknat dig =). Tack för en underbar eftermiddag <3.

På fredagen blev det tjejkväll hos Emma =) vi var Emma, Evelina, Linda och jag. Vi lagade mat det blev en trerättersmiddag som vi handlat =). Förätten blev advokado som man blandar med mimosasallad, huvudrätt blev köttfärs i tortillasbröd som man har i ugnen sen som efterrätt blev det en underbart god marrängfrukttårta som vi gjorde =). Efter vi ätit åkte vi en runda i Oskarström sen inne i stan så gick vi lite och träffade Mikael och några fler =). Sen spelade vi kort ett på natten när vi kom hem =). Tack för en underbar kväll/natt =) <3 älskar er <3.
På lördagen när vi hade vaknat och ätit frukost kollade jag, Emma och Emmas syster Ida en film höstlegender som var jätte bra så den rekomenderar jag :D. Sen åkte jag hem och på kvällen hade vi middag med farmor<3.

Men nu ska jag snart lägga mig, godnatt på er =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar