måndag 10 augusti 2009

Hej

Nu har man kommit hem eller jag kom hem i lördags men har varit hemma hos Bobban och haft filmkväll i söndags var underbart att få träffa alla igen :D <3.

I Uppsala var det jätte kul. Jag åkte dit själv på tisdagen. När jag kom dit var det mycket vi pratade om, var ju länge sedan vi sågs. Sen under onsdagen och torsdagen lekte jag med Axel och Edvin medans dem målade vi var även inne lite i Uppsala. På fredagen bjöd syrran mig på mat och bio, vi såg filmen sommaren med Göran, den var jätte bra man skrattade hela tiden :D. Sen när vi kom hem drack vi lite vin och hade det mysigt. På lördagen kom mamma och pappa upp. På söndagen tog vi det bara lugnt. Måndagen var också en lugn dag men vi var på ett ställe där dem hade massor av inredningssaker både till trädgård och hem sen satte vi oss ute vid ett jätte fint ställe och fikade. På tisdagen var vi på ikea :D. Det har blivit mycket större nu. Hittade massor till mitt rum men det var lite som vi ska köpa senare i Helsingborg för vi hade ju all packning och hundburen. Sen när vi kom hem var vi rätt trötta hihi. På onsdagen var alla inne i Uppsala och gick lite sen bjöd vi på mat nämligen surströmming som bara mamma, pappa och Roger äter hihi vi andra fick annan god mat :D. På torsdagen tog vi det bara lugnt och på fredagen var vi i en affär som heter karlssons sen satte vi oss vid en sjö och fikade. På lördagen åkte vi hem men vi stannade vid gränna och köpte lite polkagrisar och lagade mat på spritkök. Detta var en liten sammanfattning av det vi gjort=) Tack för underbara dagar <3

Idag fick jag ett besked som är rätt stort för mig, jag har kommit in på Uppsala universitet först stog jag som 81 reserv och trodde ju såklart inte att jag hade en chans och ställde in mig på att jag inte skulle komma in men kom in men nu behöver jag tid att tänka på allt detta. På hur jag ska göra är resver på malmö också och kanske kommer in där så allt är bara så snurrigt nu. Saknar alla mina släkt och vänner <3 Tack för ni finns för mig <3 Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar