onsdag 1 maj 2013

Hej en snabb uppdatering, det kommer ett mer längre inlägg i nästa vecka då jag får berätta om allt istället, just nu är det full fokus på dessa 50 fåglarna och 15 fågelljuden vi ska kunna till imorgon :O hjälp mig! Detta kommer inte gå! Jo det ska gå! Men om det inte går! Ja sådana är tankarna, fjärilar i magen eller fåglar i magen kanske passar bättre haha.

Men kort om helgen som det kommer mer om, haft besök av min underbara moster och vi har haft det så mysigt och bara umgåtts en massa, betyder så mycket varje gång vi ses. Sen igår så var jag och min älskade vid sjön i närheten av där vi bor och grillade, riktig mysig avkoppling, vi satt där rätt länge sen blev det filmmys och sen somnade vi av trötthet. Bilder kommer upp senare! Nu i helgen så kommer min älskades föräldrar hit, längesedan jag träffade dem nu så ska bli trevligt. Sen blir det plugg och mera plugg.

Känner mig lite såhär just nu! ;)

Nej nu blir det lyssning av ljuden och en sista genomgång av fåglarna sen sova (kanske)! Wish me luck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar