måndag 29 juni 2009

Hej

Nu har jag inte skrivit på ett ta men inte varit hemma =) skriver lite kort om det jag gjort ska ut i solen snart fastän det nästan är för varmt men ska inte klaga på det nu :D.

I torsdags var jag med Sofie vi spelade minigolf och satt med glass och pratade lite sedan.
Efter vi varit ett tag åkte jag till farmor och sov där till lördagen. På fredagen var vi på eurostorp där hon bjöd på middag sen efter vi gått där ett tag åkte vi hem och jag badade i hennes badkar sen åt vi jordgubbar :D. På lördagen åkte vi med pappa till farfars grav sen åkte jag med pappa hem. Blev inget Falkenberg får ta det en annan dag men färgade mammas hår :D nervös var hon hihi men det blev jätte bra =). Vi fixade även till mitt rum mycket så väntar på att få köpa en byrå nu och ska försöka spara till en tv =). Idag har jag varit med Katarina först gick vi lite på stan hittade ett par solglasögon sen åkte vi till träningskompaniet och blev medlemmar så träning måndag blir det :D. Äntligen ska jag röntga mig på tisdag sen ska jag stå på najaden =).

R.I.P Michael Jacksson hans musik har berört många.

Nu ska jag ut i solen ha en underbar och varm dag :D Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar