måndag 15 juni 2009


Hej allihopa nu har man tagit studenten och det är blandade känslor. Det är nog först nu man förstår att det verkligen är så. Men nu ska jag inte låta negativ utan studentdagen började med fotografering av klassen, sedan frukost med lärarna som man faktist kommer sakna på ett sätt hehe Anders du är för härlig du. Sen blev det betygsutdelning och jag fick bättre än vad jag trodde konstigt nog. Sen fick vi skriva i varandras mössor och bara umgås denna sista dag =). Sen skulle vi gå till bergmanssalen och sjunga och höra på rektorn sen fick vi springa ut från skolan silken frihet man kände men ändå en liten nervositet på livet men en jätte skön känsla :D. Sen träffade man lite av släkten och fick saker som man hängde över sig =) sen fick vi hoppa på vagnen och åkte runt i nästan hela stan och sjöng allt vi kunde :D. Hoppade av vid slottsparken och gick med hes röst av allt sjungade men man sjöng ändå hela vägen till norre katts park där man träffade slälkten med min skylt med en bild från när jag var liten och kladdade lite med maten ;). Sedan hemma var det mat och tårta och presenterna som var en kamera, pengar, smycken, massor av blommor, saker som är bra att ha när man flyttar hemifrån och massor av annat =). Sen vid tio bar det av till mårtensson där vi dansade och sjöng och hade jätte kul sen gick vi en stund till la cocaracha. En helt oförglömlig tid och BF06A ni kommer alltid vara saknade av mig <3 ni finns alltid i mitt hjärta alla minnen även BF06C som man gick i först som inte blev den lilla gruppen utan slogs ihop men det var en underbar period <3

Sture camp måste jag bara säga var en underbar kväll/natt även fast polisen kom för att vissa inte kan hålla sig lugna så blev den lyckad :D.

Dagen efter studenten var det bara att stiga upp för att börja provjobba i en kiosk i torekov men började ett så inte så tidigt men jag tyckte det gick bra på lördagen och söndagen :D.

Sen idag har jag anmält mig hos arbetsförmedlingen känns som det är bäst att göra det så fort som möjligt.

I veckan händer det mycket. Imorgon ska jag till gekås med Sofie länge sedan vi sågs saknat dig :D <3. Sedan på onsdag ska jag hitta på något med Katarina och på torsdag bio med Emma :D <3

Men nu ska jag titta på någon film och bara ta det lugnt har sådan värk i mina ben och fötter hoppas på att få röngta dem snart men får se vad dem gör. Ha en underbar kväll allihopa Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar