måndag 8 juni 2009

Hej allihopa

Nu har man äntligen internet och hoppas på att det håller nu :D Sen jag skrev sist har det hänt mycket :D Balen, varbergresa, pappa 60 år, danmarksresa, bröllop, sture på stan ja massor :D kommer berätta lite kort :P.

I varberg hälsade vi på en annan bf klass som var hos oss för ett tag sen det var roligt så gick vi på stan sedan. =)

Sture på stan var som vanligt tog hand om barnen och hade lite aktiviteter :D

Dagen innan balen fyllde pappa 60 och då var min syster här och hennes sambo och mina två älskade syskonbarn. Vi hämtade farmor sen hade vi en underbar och lugn dag där vi bara umgicks hittade på lite saker sen på kvällen hade vi en fin middag och massor av presenter =).

Balen var helt oförglömlig min syster kom på fredagen så hon fick också se mig på söndagen. Katarina kom till mig på morgonen och fixade i ordning mig sen vid tre bar det av med bil mot balen jag åkte med Emma och Susanne i Emmas systers pojkväns bil. När vi kom fram gick vi på röda mattan och det var jätte kul men ändå nervöst :D. Sen kom man in och blev fotograferad, fick champange och gick runt tills det var mat och där träffade man trevliga folk. Maten var god tyckte jag :D. Sen blev det dans och sedan bar det av till efterfesten där alla verkligen släppte loss hela natten tills det var dags att gå till skolan där man somnade och sen sjöng för ettorna :D sen åkte vi hem. <3

Danmarksresan var med alla treor i BF. Vi åkte först buss sen båt och när vi kom fram så hälsade vi på ett fritidshem. Sen bar det av till stan där vi gick runt och hade kul :D <3

Min kusin gifte sig den 6 juni det var det underbaraste jag någosin varit med om, jag är så glad för deras skull. Kom till min moster på fredagen sen åkte jag till Sara på lördagen och hon var så fin. :D Alla var så fina och det var verkligen kul att träffa alla igen måste göras om snart :D. Önskar dem all lycka i livet och kommer alltid att finnas för dem. Längtar tills vi ses igen <3

Det var det största som hänt hittils under denna tid :D Men sen på fredag då kommer STUDENTEN jag längtar så mycket=). Nu ska jag packa lite för sedan ikväll ska alla treor tälta utanför skolan på fotbollsplanen kommer bli riktigt kul ha det så bra allihopa kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar