torsdag 26 februari 2009

Hej

Hej allihopa idag har man haft nationellt prov i svenska B det gick faktist riktigt bra =) Sen hade vi jätte lång rast så vi satt och pratade läste tidningar m.m. :D sen gick vi och åt det var faktist riktigt gott :D Sen hade jag och Emma lektion och då fick vi kolla på en film som heter änglen vid mitt bord som faktist var riktigt bra ska se resten nästa lektion. Efter vi slutade gick jag och mötte pappa och hämtade upp mamma sen bar det av hem, gjorde mat packade och sedan la jag mig och vilade lite satte mig här och kollade en beck film :D men nu ska jag bara ta det lugnt duscha sen sova. Måste bara säga Grattis moster till din födelsedag som var igår men hann inte skriva här då :P Älskar dig moster ses imorgon för då bär det av till Skåne till min moster =) <3 Kram på er alla =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar