tisdag 24 februari 2009

Godnatt!



Hej allihopa dagen har varit bra :D Först kom man till skolan och hade skapande verksamhet det var jätte roligt vi gjorde gipshänder :P Jag, Sus och Ämm var faktist riktigt duktiga:D sen hade vi lunch fiskgrätäng var det, den är rätt god =). Eftermiddagen var seg kom ett par som föreläste men var hur trött som helst varit det hela dagen men på eftermiddagen slog det ut. Sen följde Ämm med mig till banken sen tog vi bussarna hem där jag träffade Miha gumman :D <3 Sen kom man hem hur trött som helst vilade lite och sen tog jag tag i pluggandet. Senare på kvällen gick jag och mötte Miah och pratade lite och gav några filmer krya på dig gumman <3 Sen pluggade jag och kollade house och andra avenyn :D riktigt bra serier :D Eller vad tycker ni?=)Nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon godnatt sov sött =) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar