måndag 23 februari 2009

Äntligen hemma

Hej allihopa! Nu har man kommit från skolan och fått ätit men inget lugn här nej nu ska jag sätta mig med en hög med böcker och gå igenom lite, måste verkligen få gjort grejer nu. Dagen började att jag var en stund med miha =) älskar dig gumman mycket<3 sen gick jag till skolan och träffade Sus och Ämm som hade haft lektion sen satte vi oss och pratade inte träffat dem på hela lovet så det var kul :D Annars var skolan som vanligt och fick fotta studio idag vi hade extra bra fantasi och hade barbiedockor så gjorde en liten serie med det gud vad töntigt tänker ni kanske men det är som sagt studio då ska det vara annorlunda :D får se om jag får in bilderna då kommer dem in :D Sen hade jag psykologi då vi bara pratade om ett arbete vi ska göra och sen gick vi igenom betyg och hemtentan vi gjort =)Saknar alla mina vänner och älskar er <3 Och såklart hela min familj =) <3 Nej nu får jag sätta igång med pluggandet ha det så bra kramar på er! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar