tisdag 7 juli 2009

Hej

Hej nu har det hänt mycket sen sist så berättar lite kortfattat om allt=). Men först måste jag bara säga grattis sofie på din 21 årsdag :D <3
Utgången med evelina och dragana blev underbar först blev det förfest sen blev det mårtensson och mycket dricka hihi men kvällen var lyckad med mycket dans och skoj =).
Jag var nere hos moster joan från torsdag till söndag. Torsdagen och fredagen tog vi det lugnt var inne lite i eslöv på fredagen. Sen på lördagen var det grillfest, det var jätte skoj hela kvällen :D kul att träffa alla och umgås sen saknar jag alla andra i höör <3<3. På grillfesten blev det massor av kött, grillspett, såser ja allt ;) sen som efterrätt var det lite olika grillade frukter som banan med choklad och annans med glass. Vi var uppe sent och hade det trevligt kan sitta och skriva jätte mycket om denna kvällen men det orkar jag inte hihi men detta var lite av den :D. Sen dagen efter var man bakfull hihi men vi var i eslöv lite och gick sen kollade jag lite tv kom fram till en barnkanal med mr bean den tecknade hihi men mår man inte bra så kan man kolla på sådant även annars också man ska vara barn så länge man kan =). Sen på måndagen träffade jag Oscar som jag inte varit på eveigheter kändes skönt att få prata ut om allt som hänt =) och det är en jätte fin lägenhet han bor i. Sen åkte jag och tränade med katarina :D jobbigt men kul var det :D. Sen frågade evelina mig om jag ville med och bada och det ville jag såklart så det blev en lång men härlig dag :D<3 Sen idag var det röngten äntligen en som tar det på allvar. Sen ikväll ska jag stå på najaden och sälja fika även på torsdag och på fredag ska man till en som heter sofie på en liten fest :D <3

Idag fick man ett rätt tråkigt besked men gumman jag vill att du kämpar så att du kan vakna upp och leva ditt liv fullt ut. Jag hoppas att du vaknar upp från din koma snart saknar dig <3 Finns alltid här <3
Mår lite dåligt nu pga detta men försöker må bättre tar dagarna som dem kommer.

men nu ska jag stänga ner för det börja åska men ha en underbar dag i regnet för en gång skull så regnar det hihi :D kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar