torsdag 23 juli 2009

hej allihopa nu har det hänt lite sen sist festen i fredagsvar jätte kul vi hade först förfest hemma hos evelina där vi grillade och drack :) sen stack vi till festen där vi hade jätte kul drack lite mycket hihi sen efterfesten som blev mycket dansockså sov vi höloftet, det var mysigt. på lördagen bakfull som man var åkte vi till mc donalds sen åkte jag med hem till emma där vi bestämde att vi skulle hem till babban och kolla film så jag, eve, emma, boffe och bobban stack hem till bobban och kollade film hela nattensen så sov vi och på söndagen blev det att ta det lugnt :). i måndags var jag med pappa i skogen och hälsade på min förra hund sappos grav saknar dig<3i tisdags träffade sofie nu innan vi inte kan träffas mer denna gången. först var vi på sia glasssen åkte vi hem till mig valde en film sen åkte vi hem till henne gick en runda åt lite kollade film. igår fixade jag o pappa min byråså nu är den inne i mitt rumså nu är vi igång att göra om :)nu skall jag iväg lite med pappa efter en tv och lite andra saker. från och med tisdag nästa vecka kan jag inte skriva på två veckor för ska till uppsala till min syster. men ni får ha en underbar dag även om det regnar:) kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar