fredag 24 april 2009

Hej

Hej alla nu har jag inte skrivit på ett tag tänkte skriva om både denna och förra helgen :P Förra helgen var man på fredagen hos Katarina, vi kollade en film, åt mat och lyssnade på massor av musik vi hade jätte mysigt tack för en underbar kväll. Sen dagen efter hämtade mamma mig och så hämtade vi farmor och åkte till klädesaffären netto, lite segt men kul =). Sen tog jag bara det lugnt. På söndagen var jag med Evelina på öppet hus på en folkhögskolam, där var jätte fint och mysigt :D Sen åkte vi och åt i Falkenberg:D Tack för en trevlig dag <3

Hela veckan har varit jätte bra träffade Emma och Sus på måndagen äntligen inte blivit av mycket nu :D <3 Sen på foto hade jag och Gabbi riktigt kul <3 På tisdagen efter praktiken åkte jag till Emma M det var rikitgt kul.

Idag var sista praktikdagen tyvärr har verkligen trivts jätte bra och kommer sakna alla där <3 Sista dagen var vi i picassoparken och grillade, spelade kubb m.m. Sen bjöd jag på fika. En underbar sista dag, sen träffade jag Laura som var en evighet sen :D det var riktigt kul att få träffa dig efter så länge. Vi gick lite på stan, blev klippt av john bauer elever Lauras hår blev riktigt snyggt ;) och mitt med :P. Sen gick vi på stan och hade jätte kul :D <3

Vad händer annars i helgen? Själv ska jag bara ta det lugnt eller ja jag ska pugga och städa men sen ta det lugnt i solen :D Ha en underbar helg kram på er :D

1 kommentar:

  1. VI SES IMON <3 har saknat dig o har massa att berätta <3 Älskar dig

    SvaraRadera