torsdag 9 april 2009

Idag har jag träffat Sofie som var hemma från Stockholm det var verkligen kul saknat dig så mycket. Tack för en underbar dag <3

Äntligen är det dags för att åka till mina älskade kusiner och min moster tidigt imorgon därför skriver jag ikväll :) men först måste jag bara ta upp en sak den här lagen om nedladdning, visst den är väl okej men varför nu? Varför så stort? Jag menar piratebay kan väll läggas ner men vad händer då om det kommer upp en ny sådan sida vilket det redan finns, det finns hundratals sidor som man kan ladda ner musik,film m.m. hur gör man där? Och med mobiler man kan ju ladda ner musik där med ska ni stoppa allt det med? Sänk priserna på skivor och filmer så kanske folk köper.

Nej nu ska jag packa färdigt sen ska jag se någon film ha det så bra alla och glad påsk. Kommer ha med mobilen men kanske inte svarar direkt ska nämligen koppla av allt =) Kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar