söndag 8 september 2013

Hej allihopa då har första veckan gått på denna nya termin. Känns blandat stress, panik, trötthet och ångest men samtidigt glädje, intressant, lärorikt och en stor utmaning. Ja det är väl så det ska vara. Jag försöker att se det på ett annat sett denna termin och bara köra järnet för nu är det termin 7 av 7, kan inte fatta att jag har varit här i lite över 3 år nu. Det har varit ett rent helvete men också en utav de största och roligaste utmaningarna i mitt liv. Jag har både förlorat och vunnit.


Just nu sitter jag med böckerna på rad, pennor och suddis överallt, datorn på bordet, musiken på, teet i koppen och bilden i mitt huvud bland alla fina vänner och familj jag har. Jag saknar och älskar er <3 .="" o:p="">


Och farmor jag ska klara det för dig och mig! Du är med mig. 

Saknar detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar