tisdag 25 juni 2013

Two hearts for everyone I love and missing people <3 td="">


 Hej allihopa blir bara ett kort inlägg då jag ska iväg. Midsommar har varit underbar och vilket fint väder vi fick. Det blev en långpromenad med familjen och älskade. Sedan bara umgås laga mat, spela spel, grilla och umgås hela helgen lång. Igår fick jag en överraskning på posten. Vunnit en film vilket var ett tag sedan nu, vann filmen Ego en riktigt bra svensk film. Jag och älskade var och såg den på bio sen har jag velat ha den och nu har jag den =).



Försökte skapa lite konst med dricka, is och ja bloood haha nej det är ju saften från färska jordgubbar =)


Zacko var lite trött av midsommarfirandet här med sin alldeles egna partyhatt haha.



Midsommarbuketten. 



Lite trötta och slitna par haha usch bjuder på denna bild. Älskar dig <3 br="">




                            
Vinsten jag fick på posten igår. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar