söndag 7 november 2010

Hej

hej allihopa nu var det ett tag sedan jag skrev men haft fullt upp med praktik och flytt till egen lägenhet =). Praktiken har varit helt underbar har verkligen trivts och det har varit jätte roligt. Är glad att jag ska dit två omgångar till =).
Nu sitter jag i min lägenhet, fattar nog inte riktigt själv att jag flyttat till en helt egen. Bodde i ett rum hos en innan men nu är det eget herregud vilka steg jag tar hehe det händer mycket nu. Har nog mycket i skolan också denna vecka snart en tenta till om några veckor puh det händer lite för mycket på en gång men det ska man nog komma in i också.
Nej nu ska jag koka lite te och sitta och läsa lite inför en föreläsning imorgon ni får ha det så bra så skriver jag när jag kan kommentera gärna :D kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar