onsdag 22 september 2010

Godmorgon





Hej allihopa idag har man självstudier som man kan göra hemma så tog en liten sovmorgon =). Men ska sätta igång snart men tänkte bara skriva lite av helgen på lördagen var jag på gekås med Katarina och en tjej som heter Ida, vi gick där hela dagen hade hur kul som helst. Köpte lite köksgrejer/bakgrejer som behövs, lite inredningssaker, film, böcker skivor och massa annat. Men tänkte lägga ut bilder på skivorna jag köpte för rekomenderar dem böckerna har jag inte läst än och filmerna vet jag ej än=). Absolute dance autum 2010 (samlar på den serien) där finns de nya låtarna som spelas ofta på klubbar och där finns väldigt blandad musik. Rasmus Seebach var en jag köpte dem flesta har nog hört hans låt natteravn skivan är lika bra om inte bättre =). Den sista jag köpte var skivan med den gruppen som jag visade i förra inlägget Indica den är också oehört bra och häftig framsida =). Lägger som sagt in bilder på dem här ovanför.

Men nu måste jag sätta mig ner med mina böcker, skrivbok och med pennan i högsta hugg men får se om det blir så mycket anteckningar. Ha det så underbart kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar