torsdag 6 maj 2010

Hej hej allihopa nu var man sjuk igen men denna gången är det allvarligare så får vila och bli frisk så jag kan ge mig ut =). Vad har hänt er annars? Mig har inte hänt så mycket varit med kompisar, jobbat mycket och ja lite allt möjligt livet leker=). Men orkar inte skriva så mycket nu känns som hela kroppen ska bryta ihop närsom. Måste bara säga grattis till min gudson Aron som fyllde 3 år den 25 mars =)Du är underbar Aron är så stolt över att vara din gudmor. Så den helgen blev det kalas. Sen nu på lördag den 8 maj fyller Emma A år så grattis gumman du betyder massor för mig och hoppas vi alltid ska hålla ihop och vara vänner =)<3.
På söndag tar mitt ena kusin barn konfirmationen så grattis till Christoffer=)<3.
Nej nu måste jag vila lite men hoppas på att kunna skriva snart igen har en ny dator och mobil nu så det ska nog bli enklare =).Ha det så bra allihopa kommentera gärna mina inlägg. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar