torsdag 7 maj 2009

Hej allihopa nu har det hänt lite sen jag skrev sist eller ja inte hänt men haft fullt upp så inte hunnit skriva. Helgen var underbar speciellt dom lilla klantsakerna som hände hihi. Vi var på annies gård på torsdagen sen fredagen låg vi och solade och jag badade även för första gången i år det var kallt i början men sen blev det bara skönt =). Sen på lördagen var vi inne i stan lite sen på kvällen gick vi en lång runda och tog massor av bilder, och gick bland en kohage haha det var riktigt kul. På söndagen åkte de hem men vi hade en underbar långhelg.

Nu i veckan har det varit rätt mycket plugg och varit med kompisar. Igår på lektionen fick vi prova på hur det var att vara blind det var riktigt skoj och lärorikt. Annars försöker jag ta det lugnt men samtidigt hinna med allting. Kanske får skriva detta nu idag för kommer nog inte skriva imorgon för Emma fyller år imorgon. Grattis till dig :D så det blir utgång imorgon :D och med fina presenter:D.

Sen i helgen ska jag kolla lite saker till balen och studenten och sedan plugga.

Nu ska jag ta och packa in presenterna men ni får ha en underbar helg Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar