måndag 16 mars 2009

Godnatt

Hur kan man vara så trött? Sovit i en evighet känns det som ändå är man lika trött.
Vanliga skolan idag =) På foto fick vi skriva berättelsen sen redigera lite bilder de blev en lyckad dag :D. Sen när man kom hem gick jag och vilade kändes som jag sov flera timmar men blev bara någon och vaknade med sådan huvudvärk :(.

Helgen har varit underbar. Utgången på lördagen blev lyckad :D Fick kanske i sig lite för mycket men men sånt är livet ibland man måsta släppa loss lite :D. Blev en helkväll/natt på B&B sen hem efter man sett till att Sus och Ämm hoppade på sin buss ;). Sen på söndagen vaknade jag av ett så illamående orkade ingenting den dagen, sov rätt mycket =)och gick en liten runda.

Imorgon fortsätter APU:N som jag faktist saknat nu under helgen konstigt nog hihi. Ne nu ska jag sova måste sova ut ha det så gott godnatt dröm sött =) Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Bara för att du är kåt i den pojken xD

    SvaraRadera
  2. jag känner precis likadant, jag sover massa, men är jämt trött. -.-

    SvaraRadera